NOVINKA: MÁME V PONUKE PARFÉMY NA PRANIE A VONNÉ SPREJE NA TEXTIL!

Často kladené otázky

Koľko ušetríte s KrasneVone.sk?

Vypočítajte si, koľko ušetríte*, keď vymeníte súčasnú voňavku za 200ml verziu z našej ponuky

Podľa kalkulácie je 8 strieknutí 1 ml a mesiac má 31 dní.

Čo znamená označenie inšpirované parfémy?

Naše parfémy sú vyrobené tak, aby vás preniesli do sveta luxusných vôní za zlomok ceny. Dovážame pre vás kvalitné parfémy, ktoré sú inšpirované vôňou známych svetových parfémov , a pritom sú cenovo dostupné oveľa väčšiemu počtu ľudí. Svoju obľúbenú vôňu jednoducho nájdete v našom prevodníku.

Môžem si vaše vône vyskúšať?

Áno, odporúčame si objednať vzorky vôní, ktoré stoja doslova pár centov. Novo ponúkame aj špeciálne výhodné sady 6 parfémov!

Odkiaľ pochádzajú vaše parfémy?

Všetky naše parfémy značiek Saphir, PURE, Empleada aj Uniq sa vyrábajú v Španielsku, v dvoch rôznych továrňach. Tamojší parfemári majú desaťročia skúseností s výrobou vonných mixov, ktoré ulahodia vám aj vášmu okoliu.

Prečo sú vaše parfémy také lacné?

Razíme myšlienku, že najdôležitejšia je vôňa. Naše parfémy sú cenovo dostupné, pretože sa sústredíme primárne na vonnú esenciu. Snažíme sa minimalizovať náklady tak, aby sme vám mohli ponúknuť skutečně cenovo výhodný vonný zážitok. Nemáme drahú sieť kamenných predajní, stovky zamestnancov, obrie marketingové kampane, ani nákladné balenie či samotné flakóny. Vďaka efektívnym metódam výroby a distribúcie sme schopní udržať náklady nízko a tieto úspory odovzdať vám, našim zákazníkom. Výsledkom je kvalitný produkt za priaznivú cenu.

Je pravda, že parfém môže na každom človeku voňať inak?

Áno, je to tak. Parfém môže na rôznych ľuďoch voňať odlišne. Vôňa je ovplyvnená mnohými faktormi, vrátane chémie kože, stravy a dokonca aj aktuálneho počasia. Preto odporúčame vždy vyskúšať parfém na vlastnej koži, aby ste zistili, ako na vás vonné esencie pôsobia.

Prečo nemožno platiť na dobierku pri doručení na Z-Point?

Táto možnosť v minulosti na našom e-shope bola k dispozícii, ale museli sme ju bohužiaľ prestať ponúkať. Naše balíčky veľmi často v prevádzkach Packeta ležali veľmi dlho a v horších prípadoch sa vracali späť k nám na sklad. Prevádzkárne boli preplnené a cestovanie balíčkov sem tam im tiež nepridalo. Dosť často sme riešili tovar nielen vrátený, ale aj poškodený. Pokiaľ chcete využiť platby na dobierku, vyberte si prosím doručenie kuriérskou službou (Packeta na adresu, PPL). Tu sme túto možnosť ponechali, pri nákupe nad 9,99€.

Čo mám robiť, keď chcem zrušiť svoju objednávku?

Pre stornovanie vašej objednávky prosím konktaktujte náš zákaznícky servis na telefóne +421 222 205 898 alebo e-mailu info@krasnevone.sk.

Do e-mailu mi neprišiel sľúbený zľavový kód, ako je to možné?

Pokiaľ nemôžete vo vašej mailovej schránke nájsť e-mail od nás, skúste prosím najskôr skontrolovať aj iné zložky vo vašej schránke, kam sa mohol e-mail s kódom zatúlať. Klasicky to bývajú SPAM či PROPAGÁCIA. Pokiaľ ani po bližšom preskúmaní ďalších zložiek v schránke e-mail nenájdete, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu (telefón+421 222 205 898, e-mail: info@krasnevone.sk), ktorá váš problém vyrieši , v čo možno najkratšom termíne a naše marketingové oddelenie vám zašle požadovaný kód priamo.

Ako sa odhlásiť z odberu newsletterov?

Využite prosím odkaz na konci prichádzajúceho e-mailu od nás pre odhlásenie z odberu našich newsletterov. Pokiaľ náhodou aj potom obdržíte e-mail od nás, kontaktujte našu zákaznícku podporu (telefón: +421 222 205 898, e-mail: info@krasnevone.sk), ktorá váš problém vyrieši obratom s naším technickým oddelením.

Aké sú možnosti spolupráce s vami?

Sme otvorení možnostiam veľkoobchodnej spolupráce. Nebránime sa ani najrôznejším formám kolaborácie v oblasti marketingu, kontaktujte nás prosím na e-mail marketing@krasnevune.cz. V neposlednom rade je možné s nami spolupracovať promovaním našich produktov na sociálnych sieťach, či už formou bartrovej alebo platenej spolupráce - píšte prosím na e-mail doda@krasnevone.sk.

Prevodnik